2016. augusztus 19., péntek

Balaton BookTag

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, augusztus 19, 2016
Nagyon aktuális ez a TAG, ugyanis éppen tegnap érkeztem haza a nyaralásból, amit a Balcsin
töltöttem. :)
Szeretem a Balatont, bár azért egy-két óra után már unom a vízben lubickolást. xD Napozni viszont nagyon utálok... Szóval szinte egész nap a vízben pancsoltam a testvéremmel, míg a szüleink kint fetrengteg. xD
Az időjárás nem volt a legkedvezőbb, de minden nap tudtunk fürdeni.(Igaz én néha dideregtem) Napközben jó idő volt és csak este felé esett. Nagyon jól éreztem magam és még maradtam is volna. :D
A Tag-et ITT!!! találtam.


1. A menü: lángos és sült hekk - egy könyv minden napos használatra

Percy Jackson könyvek :D

2. Hattyú - egy csipkelődő karakter

Pont most olvasom a Hex Hall harmadik részét, ezért az első aki beugrott; Sophie Mercer.

3. Békakoncert - egy igen felkapott könyv

Leányrablás Budapesten. Mindenki oda meg vissza van és mindenki olvasni szeretné. Én sajna csalódtam benne, nekem nem igazán tetszett. 

4. Tihanyi ekhó - egy könyv, mely nagy visszhangot keltett benned

Halhatatlanság szabályai :D 
Néha észreveszem, hogy csakúgy spontán az körül forognak a gondolataim, hogy mi lesz vajon a következő részben. 

5. Balaton Sound - egy könyv, melynek középpontjában a zene áll

A nyertes átka: Nem mondom, hogy annyira 100%-ig az körül forog, de azért egész fontos szerepe van. De amúgy ritkán olvasok olyan regényt, ami nagyon zene központú. 

6. Vitorlás kikötő - egy kedvelt műfaj, melyet sosem tudsz megunni
(Úhh, nyaralás alatt mi is hajókáztunk. Bár az valahogy senkinek sem jött be. xD Én majdnem elaludtam.)

Elég egyértelmű, hogy ez a FANTASY. Illetve a ROMANTIKUS könyvek. De a romantikusban válogatós vagyok. :D Plusz még a DISZTÓPIA.

7. Iszap és hínár - egy könyv igazán sikamlós/romantikus jelenetekkel

Hmmm... Nem is tudom. Talán a Léelvesztők. Úgy rémlik volt benne pár - számomra már túlságosan is - romantikus jelenet. 

8. Kis-Balaton - egy híres író kevésbé népszerű könyve

Kettőt is mondok, mert ők ugrottak be hirtelen :D
Az egyik Stephanie Perkins: Lola és a szomszéd srác. 
Igazából ez folytatás, de a második részben az első rész főszereplői már csak mellékszereplők. Az Anna és a francia csók nagyon tetszett, de ez a második egy gyötrelem, ahhoz képest. 
Másik Jenny Han: A nyár, amikor megszépültem. 
Szinte össze sem hasonlítható a Fiúknak, akiket valaha szerettem-el. Olyan, mintha teljesen más írta volna az egyiket és a másikat. :D

9. Repülőgéproncs - egy régen olvasott könyv, melyet ideje lenne felfrissíteni

Azon gondolkodom, hogy a Cassandra Clare könyveket kéne újraolvasnom. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review