2016. december 23., péntek

Karácsony öröme BookTag (2016-os)

Bejegyezte: 1995 dátum: péntek, december 23, 2016
És íme, megint eltelt egy újabb éve. Itt van újra a karácsony és én úgy döntöttem megismétlem ennek  a Tag-nek a kitöltését. 

Idén sajnos nem igazán van meg az ünnepi hangulatom...  Ennek több oka is van, amivel senkit sem fogok untatni. Valahogy kétlem, hogy holnapig megjönne, de hátha valami csoda folytán mégis. Plusz talán ez a Tag is ráhangol kicsit az ünnepre. 

Kellemes Karácsonyt mindenkinek!!!




A kérdések:

1) Várakozás: A Karácsony igazi izgalma! ~ Melyik könyv megjelenését várod a legjobban? (Vagy mely könyvekét?)

Háhá! Hát ez vicces sztori. Tavaly a Végtelen lovagot vártam a legjobban és úgy esett a dolog, hogy még idén sem jelent meg... Szóval várom továbbra is...
Akkor még nagyon várom a Percy Jackson és a görög istenek című kötetet és még Veronica Roth: Árnyak ​és jelek regényére vagyok kíváncsi. (Bár mivel bennem a Beavatott nem hagyott túl mély nyomot, ezért ennél a kötetnél majd megvárom a visszajelzéseket.)

2) Karácsonyi dalok és énekek: Egy könyv vagy író, ami/aki ha szóba kerül, akkor csak dicshimnuszokat tudsz zengeni róla?

Írók/Írónők:
Nálam még mindig Rick Riordan és Cassandra Clare a nyerő. :D

Könyv/ek:
Idei olvasmányaim közül a legjobban Kylie Scott: Lead ​– Szóló című regénye fogott meg. :D Imádtam ahogy az írónő kialakította a szereplőket és a szituációkat, illetve a szócsatákat. Sosem hittem volna, hogy a harmadik kötet ennyire tetszeni fog, hiszen az első két rész nem hagyott bennem túl nagy nyomot. 

3) Mézeskalács házak: Melyik könyvnek vagy sorozatnak van a legjobban felépített világa?

Anne Bishop: 
Vörös ​betűkkel. Igaz még nagyon sok mindent nem tudunk erről a világról, de szerintem első kötethez képest szépen felépített volt és kellően érdekes. 

4) A Karácsonyi Ének: Kedvenc (karácsonyi) klasszikusod vagy egy (karácsonyi) könyv, amit nagyon el akarsz már olvasni

Ide még mindig nincs semmi klasszikusom és igazán karácsonyi hangulatú sztorim. 
Idén viszont van egy könyv, ami télies borítóval rendelkezik; Becca Fitzpatrick: Black ​Ice – Tükörjég.

5) Karácsonyi édességek: Melyik könyvet szeretnéd megkapni Karácsonyra?

Mint mindig, most is hosszú ez a lista. :P 
Viszont én már megkaptam, amiket kértem. 
Sarah J. Maas: A ​Court of Thorns and Roses – Tüskék és rózsák udvara 
Cassandra Clare – Sarah Rees Brennan: Csak árnyékok
Cassandra Clare – Robin Wasserman: Az imádott gonosz
Cassandra Clare – Robin Wasserman: Sápadt királyok, hercegek
Plusz én is megajándékoztam magamat: 
Cassandra Clare – Sarah Rees Brennan: Keserű szájíz
Cassandra Clare: Éjfél kisasszony  (Khm... Totál CC-s lesz a karácsony :D)

6) Gyertyák az Ablakodban: Melyik könyvtől érzed azt a puha, bolyhos, meleg átölelős-érzést?

Wendelin Van Draanen: Szerintem, ​szerinted.  Olyan cuki, hogy csak na és megunhatatlan *-*

7) Karácsonyfa meg a díszek: Melyek a kedvenc (karácsonyi) borítóid?

Mééég mindig nincs kedvenc karácsonyi borítóm. :D Max téli hangulatú, amit fentebb már említettem: Tükörjég.

8) Karácsony öröme: Mi a kedvenced a Karácsonyban és/vagy melyek a kedvenc karácsonyi emlékeid?

Még mindig a finom ételek és a díszek a kedvenceim. Plusz imádom a fenyőfa illatát is - most már második éve anyuék inkább igazi fenyőt vesznek, lecserélve a műt. 

Kedvenc karácsonyi emlékem: 
Most egy régi kedvencemet osztanám meg. Amikor még az unokatesóimmal kicsik voltunk, maximum 7-8 évesek. Nagyon jó móka volt, hogy átkutattuk az egész házat az ajándékok után és amikor megtaláltuk őket, akkor találgattunk, hogy vajon ki melyiket kapja; hiszen név nem volt rajta. xD Szinte sose sikerült eltalálnunk a dolgokat. Plusz sose találtuk meg az összes ajándékot. 



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review