2017. január 1., vasárnap

Viszlát 2016!

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, január 01, 2017
Viszlát 2016! Helló 2017! *-*
Itt az év végi bejegyzésem, ami ezúttal átcsúszott év elejére :) Szóval mindenkinek nagyon Boldog Új évet. (Az enyém ugyan nem kezdődött jól, de se baj. xD)
Egy kis összefoglalás következik 2016-ról.

2016-ban 130 bejegyzést firkantottam le. 
Ez az év igazán esemény teli volt; Levizsgáztam, született egy kis unokatestvérem, elkezdtem kicsit komolyabban foglalkozni az írással stb. 
Idén is volt a blogon egy kis nyereményjáték. :) Amit remélem jövőre sikerül megismételni. 
Mindenkinek köszi, aki ebben az évben akárcsak egyszer ide tévedt :)


Az összefoglaló: 
Tavalyihoz képest idén sokkal kevesebb könyvet olvastam; 98
34 könyvet szereztem be - leszámítva azokat, amiktől még ebben az évben meg is váltam. Ebből kettőt nyertem, egyet cseréltem, hetet pedig ajándékba kaptam. 
Ebben az évben összesen 717 filmet néztem meg. (Snitt.hu-n a sorozatnézéseket egyesével számítja, ezért ilyen magas a szám :D)



Kedvencek lettek:
Wendelin Van Draanen: Szerintem, szerinted - Magyarul is kedvencem lett a kötet. :)
Rick Riordan: Neptunus fia.
Rick Riordan: Athéné jele.
Joss Stirling: Lélektársak – Phoenix.
Jennifer A. Nielsen: The Runaway King – A szökött király.
Jennifer A. Nielsen: The ​Shadow Throne – Az Árnytrón.
Nalini Singh: Borzongás.
Nalini Singh: Kiss of Snow.
Jane Austen: Büszkeség és balítélet.
Julie Kagawa: A halhatatlanság szabályai.
Kylie Scott: Lead ​– Szóló.
Kedvenc fantasy:
Nehéz döntés volt. De arra jutottam, hogy az idei fő-fő kedvencem: 
Rick Riordan: Athéné jele.
Végre minden a helyére került ezzel a kötettel és a vége fenomenális volt. 

Kedvenc disztópia:
Julie Kagawa: A halhatatlanság szabályai.
Óriási pozitív csalódás volt számomra a regény, ráadásul a vámpírokat is imádom. ^^

Kedvenc romantikus: 
Na, ezen egy percet sem kellett gondolkodnom. Az idei legtökéletesebb romantikus könyvem;
Kylie Scott: Lead ​– Szóló.

Legjobb szomorkás hangulatú könyv: 
Hááát idén nem igazán olvastam túl szomorú könyvet. Viszont volt egy, aminek sikerült megsiratnia egy kicsit. 
Brigid Kemmerer: Spirit ​– Szellem. Az írónő még mindig úgy játszik az érzelmeimmel, hogy csak ámulni tudok. 

Kedvenc krimi:
És még mindig nem nagyon olvasok krimit... Ehhez a kategóriához Dan Wells: Csak ​a holttesteden át könyvét tudom hozni. 

Kedvenc horror: 
Idén sikerült több horrort is elolvasnom - igaz nem sokat. Kedvencem Stephen King: Tortúra című regénye lett. Először nagyon nehezen indult be a sztori és alig akartam rászánni magamat az olvasásra, de magába szippantott. 

Kedvenc vicces hangulatú:
Kinley MacGregor: A ​csábítás mestere. Nagyon jókat vidultam a két főhős szóváltásain. 

Legszebb borító ebből az évből:
Úh, ez most nehéz választás volt. Több borítót is rettenetesen imádok az idei olvasmányaim közül. Végül Naomi Novik: Rengeteg kötetére esett a választásom.(Bár magától a regénytől nem voltam elájulva, mint sokan mások, de a borító teli találat.)
Illetve imádom a Lady Midnight borítóját, ami ugyan idei de én majd csak 2017-ben fogom elolvasni - pedig már a polcomon van a megjelenése óta. :P


Legcsúnyább borító ebből az évből:
Megint nehéz döntés volt. Több borító is indult erre a helyre. Először a Tórtúrát szerettem volna választani, mert én egy régi kiadású borítóval olvastam és az szörnyű volt. Ám az új borítója tetszik... 
Szóval inkább azt a könyvet választottam, aminek a borítója ugyanúgy nem tetszik, de nincs is több változata.
Richelle Mead: The ​Fiery Heart. A Bloodlines sorozat minden kötetének borítóját förmedvénynek tartom, de talán a 6 közül ez tetszik a legkevésbé, mert a ezen csaj feje olyan, mint valami drogosé.


Filmek:
Tetszett annyira, hogy megnézzem máskor is:
Bridget Jones babát vár.
X-Men – Apokalipszis.
Warcraft – A kezdetek.
Cserkészkézikönyv zombiapokalipszis esetére.
Másnaposok szerencséje.
Anyák napja.
Deadpool.
Sétáló agyhalottak 
Ahol még mindig szörnyen jó - Hotel Transylvania 2.(mese)
A kis kedvencek titkos élete(mese)
Trollok(mese)
Az Igazság Ligája a Tini Titánok ellen(mese)

Sorozat:
Scream Queens – Gyilkos történet.
Lucifer.
Stranger Things.
Miraculous – Katicabogár és Fekete Macska kalandjai.(mese-sorozat)

Anime:
A fiú és a szörnyeteg.
Boku Dake ga Inai Machi.
Norn9: Norn+Nonet.
Charlotte.

Könyvek:
Nagy csalódások:
Johanna Lindsey: Kalózszerelem
R. S. Grey: Scoring ​Wilder – Testcsel
Penelope Douglas: Nélküled
Richelle Mead: Silver ​Shadows
Böszörményi Gyula: Leányrablás ​Budapesten
Melissa Grey: A ​lány éjfélkor
Chuck Wendig: Vészmadarak
Naomi Novik: Rengeteg
Aria Brighton: Vérvörös ​rabság
Nicole Christie: Falling ​for the Ghost of You
April Genevieve Tucholke: Wink, ​Poppy, Midnight

Könyves álompasik ebben az évben:
Judd - Borzongás
Zeke - A halhatatlanság szabályai
Darcy - Büszkeség és balítélet
Lothaire - Vámpírbosszú
Jimmy - Szóló
Black Jack Rhys - A ​csábítás mestere

Menő könyves főhősnők ebből az évből:
Allison - A ​halhatatlanság szabályai
Saba - Vérvörös út
Sienna, Brenna - Egy világ – két faj – állandó küzdelem
Phoenix, Misty - Lélektársak
Lena - Szóló

Legjobb könyves párok ebből az évből:
Phoenix és Yves - Phoenix (Lélektársak 2.) 
Juli és Bryce - Szerintem, szerinted
Brenna és Judd - Borzongás  (Egy világ – két faj – állandó küzdelem 3.)
Sienna és Hawke - Kiss ​of Snow (Egy világ – két faj – állandó küzdelem 10.)
Mr. Fitzwilliam Darcy és Elizabeth Bennet - Büszkeség ​és balítélet 
Allison és Zeke - A ​halhatatlanság szabályai
Jimmy és Lena - Szóló (Stage Dive 3.) 
Black Jack Rhys és Lorelei Dupree - A ​csábítás mestere
Drew és Kate - Behálózva

Legutáltabb könyves karakterek ebből az évből:
Wink, ​Poppy és Midnight - Wink, ​Poppy, Midnight(A hős, a hazug és a hitvány)
Asia - Vörös betűkkel
Tara - Testcsel
Bettina és Tristan - Kalózszerelem



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review