2017. július 16., vasárnap

Baywatch

Bejegyezte: 1995 dátum: vasárnap, július 16, 2017
Tartalom:
"A nagy sikerű tévésorozat moziverziójában az elkötelezett vízimentő, Mitch Buchanon (Dwayne Johnson) akasztja össze a bajuszt egy pimasz újonccal (Zac Efron). Ám a két vetélytárs összefog, amikor arról van szó, hogy fel kell göngyölíteniük egy bűnügyet, amely az egész öböl jövőjét veszélyezteti.
Feszes szituk és feszes izmok, dagadó hullámok és dagadó keblek, hatalmas poénok és parányi bikinik."




Véleményem:
Engem már a bemutatók óta érdekelt a film.
Bár a sok-sok lehúzó vélemény után nem fűztem nagy reményeket hozzá. (Meg aztán Zac Efron mostani vígjátékai nem nagyon jöttek be. Például a "Nagyfater elszabadul" vagy a "Rossz szomszédság".)
Viszont anyu szülinapja alkalmából elmentünk a moziba és erre esett a választás.
A terem tele volt és konkrétan még akkor is jöttek befele az emberek, amikor már elkezdődött a film. (Mindenkinek épp ezen a hétvégén jutott eszébe mozizni. xD)
És, hogy mi a véleményem a filmről?
Kövezzetek meg, de nekem tetszett!
Egy percig se untam. Volt sok akció-jelenet. Meg valahogy bírtam, hogy még abból is viccet csináltak, hogy lassított felvételben futnak stb.
Rengeteget nevettünk. :D Nagyon sok jó poén volt benne, ráadásul nem gusztustalan vagy épp obszcén. (Mondjuk azt nem állítom, hogy egy ilyen se volt. Hiszen szerintem szinte egy amerikai vígjátékból sem hagyják ki a péniszes poénokat...
Valamiért az amerikaik az ilyesmit nagyon-nagy poénnak tartják.)
A karakterek személyisége is szerethető volt. Mindegyiket tudtam bírni valamiért és még egy kis karakterfejlődésre is futotta.
Nem is értem, hogy sokan miért húzzák le. Nem kell tőle világmegváltó sztorit várni, hanem csak élvezni.
Tuti, hogy még máskor is megfogom nézni.


Ami nagyon tetszett: 
Poénok.

Ami nem tetszett:
...



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Minden ami vélemény Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review